Rekrutacja
Podział na grupy:
Grupa I
- Kacper B.II M
- Damian S.II M
- Mariusz G.II M
- Dawid P.II M
- Krzysztof Ł.II M
- Ewelina T.II M
- Janusz Ch.II M
- Wiktor G.II M
- Jan Jakub K.II M
- Damian M.II M
- Paweł S.II M
- Jakub T.II M
- Bartosz B.II M
- Sebastian P.II M
- Marcin G.II M
- Dominik W.II M
- Karol B.II E
- Patryk S.II E
- Adrian K.II E
- Przemysław Z.II E
- Patryk K.III E
- Patryk P.III E
Grupa II
- Zbigniew G.II E
- Mateusz Bd.II E
- Szymon B.II E
- Kamil K.II E
- Karol K.II E
- Mateusz Bk.IIE
- Krzysztof P.II S
- Michał S.II S
- Łukasz M.II S
- Dawid C.II S
- Kamil C.II S
- Wojciech K.II S
- Hubert Ś.II S
- Jakub M.II S
- Piotr R.III E
- Wiesław Ż.III E
- Marceli Ł.III E
- Mateusz D.III E
- Karol K.III E
- Radosław K.III E
- Adam S.III E
- Rafał S.III E
Grupa III
- Krystian B.III I
- Paweł B.III I
- TomaszG.III I
- Cezary L.III I
- Wioleta K.III I
- Patryk R.III I
- Kamil S.III I
- Maciej M.III I
- Adam G.III I
- Kacper K.III I
- Patryk B.III I
- Piotr O.III I
- Jakub T.III I
- Karol Z.III I
- Mateusz K. K.III I
- Adrian K.III I
Formularz zgłoszeniowy
REGULAMIN REKRUTACJI DO UDZIAŁU W PROJEKCIE
„PRAKTYKI ZAGRANICZNE SZANSĄ NA SUKCES ZAWODOWY”
§1
Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji uczestników projektu " PRAKTYKI ZAGRANICZNE SZANSĄ NA SUKCES ZAWODOWY”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
§2
Informacje o projekcie
- Projekt realizowany jest w Zespole Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w okresie 01.09.2016-31.12.2017.
- Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską i jest realizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
- Projekt skierowany jest do uczniów klas drugich technikum w zawodzie mechatronik, elektryk i mechanik pojazdów samochodowych oraz klas trzecichtechnikum w zawodzie informatyk i elektryk.
- W projekcie wezmą udział dwie grupy: grupa I - 22 osobowai grupa II - 28 osobowa. I grupa obejmujeuczniów klas trzecich technikum w zawodzie informatyk 14 osób)i elektryk (8osób), II grupa obejmuje uczniów klas drugich technikum w zawodzie mechatronik (14 osób), elektryk (8 osób) i mechanik pojazdów samochodowych (6 osób).
§3
Termin i miejsce przeprowadzenia rekrutacji
Rekrutacja do projektu prowadzona będzie w Zespole Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w terminie 02.12.2016- 09.12.2016.
§4
Skład komisji rekrutacyjnej
W skład zespołu rekrutacyjnego wchodzą:
- kierownik projektu – p. Sylwia Gradowska
- koordynator projektu – p. Rafał Bućkowski
- kierownik kształcenia praktycznego – p. Andrzej Borawski
- nauczyciel przedmiotów zawodowych – p. Michał Niedźwiecki, p. Kamil Zalewski, p. Rafał Chodorowski
- nauczyciel języka angielskiego – p. Sylwia Kalicka
§5
Uczestnicy projektu
1. Uczestnikiem projektu może być osoba, która:
- z własnej inicjatywy wyraża chęć uczestnictwa w projekcie;
- złoży poprawnie wypełniony formularz rekrutacyjny do godz. 12:00 09.12.2016r;
- osiada ważny paszport co najmniej na kolejny rok kalendarzowy lub dowód osobisty;
- wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
- w przypadku uczniów niepełnoletnich – posiada zgodę rodzica lub prawnego opiekuna.
2. Uczestnikami projektu, mogą być uczniowie, którzy spełniają większą liczbę następujących kryteriów:
- posiadają najwyższe wyniki z kształcenia ogólnego i zawodowego realizowanego w ramach zajęć szkolnych
- zamieszkują na terenie wiejskim lub dojeżdżają codziennie do szkoły z innych miejscowości,
- pochodzą z rodziny o niskim statusie ekonomicznym,
- pochodzą z rodzin niepełnych,
- posiadają opinia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ,
- posiadają wysoką frekwencję,
- wyrażą zgodę na uczestnictwo w praktykach zagranicznych w wymiarze co najmniej 28 dni.
§6
Kryteria rekrutacyjne
1. W celu ujednolicenia i ustalenia obiektywnej listy osób uczestniczących w projekcie przyjęta będzie punktacja wagowa dla kryteriów naboru ujętych w §5 pkt.2 wg zasady:
a) ocena z języka angielskiego w roku szkolnym 2015/2016 w skali:
celujący 10pkt.;
bardzo dobry 8 pkt.;
dobry 6 pkt.;
dostateczny 5 pkt.;
dopuszczający 2 pkt.
b) średnia ocen z przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2015/2016 w skali :
powyżej 5 18 pkt.;
5–4,5 15 pkt. ;
4,5–4 12 pkt.;
4–3,5 9 pkt.;
3,5–3 6 pkt.;
Poniżej 3 1 pkt.
c) zamieszkanie na terenie wiejskim 3 pkt.
d) opinia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej – 5 pkt.
e) codzienny dojazd do szkoły:
poniżej 10km 1 pkt.;
od 10 do 20 km 2 pkt.;
powyżej 20 km 3 pkt.
f) zamieszkanie w bursie, internacie, na stancji 2pkt.,
g) za korzystanie z pomocy finansowej 2pkt;
h) struktura rodziny:
pełna 1 pkt.;
inna 2pkt;
i)ocena z zachowania w roku szkolnym 2014/2015 w skali
wzorowe 10pkt;
bardzo dobre 8pkt. ;
dobre 6pkt.;
poprawne 3pkt. ;
nieodpowiednie 2pkt. ;
naganna 0pkt.;
j) frekwencja na zajęciach lekcyjnych - liczba godzin nieobecnych nieusprawiedliwionych w roku szkolnym 2014/2015 w skali:
0 godz. 8pkt.;
1-3 godz. 6pkt.;
4-10 godz. 3pkt.;
powyżej 10 godz. 0pkt.
k) dodatkowe punkty jakie może uzyskać uczeń na podstawie opinii wychowawcy klasy lub nauczyciela przedmiotów zawodowych, nauczyciela języka –maksymalnie 10pkt.
l) w przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów uczniowie odbędą rozmowę w języku angielskim, która zostanie oceniona w skali 0-5 pkt.
§7
Składanie formularzy zgłoszeniowych
- Termin składania formularzy: 02-09 grudnia 2016 roku.
- Formularze rekrutacyjne należy składać do pani Sylwii Gradowskiej (sala 319) lub pana Rafała Bućkowskiego (sala 140 lub 142).
§8
Wyniki rekrutacji
- Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone 12 grudnia 2016 roku.
- Wyniki rekrutacji zostanę opublikowane na stronie internetowej projektu oraz wywieszone na tablicy informacyjnej projektu w szkole.
- W wyniku rekrutacji zostanie wybranych 50 uczestników projektu oraz 2 uczniów rezerwowych z każdej klasy.
4. Zostanie utworzona lista rezerwowa chętnych nie zakwalifikowanych do udziału w projekcie, którzy wejdą w miejsce uczniów rezygnujących z przyczyn losowych.
Procedura odwoławcza
Uczniom, którzy nie zostaną zakwalifikowani do projektu przysługiwać będzie prawo odwołania się od decyzji Komisji Rekrutacyjnej zgodnie z procedurą odwoławczą:
1. Każdemu uczniowi nr 5 spełniającemu wymagania rekrutacyjne, który nie zakwalifikował się do projektu przysługuje prawo odwołania się od decyzji w ciągu 3 dni od dnia ogłoszenia listy uczestników.
2. Odwołanie uczeń składa w formie pisemnej do przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej.
3. Komisja rekrutacyjna udziela odpowiedzi w ciągu 7 dni od daty otrzymania odwołania.