Zamówienia publiczne i zapytania ofertowe


Zapytanie na usługi transportowe

Zapytanie ofertowe na usługi CNC  -Rysunki techniczne

Zapytanie cenowe na przygotowanie materiałów z nadrukiem i oklejenie samochodu osobowego

Zapytanie ofertowe na dostawę artykułów spożywczych

Zapytanie ofertowe na materiały hutniczae

Zapytanie ofertowe na usługi transportowe

 


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.efs.zsmio.pl/lepszapraca/


Łomża: Przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę
Numer ogłoszenia: 131433 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2186239, faks 0-86 2186239.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego zakończonego certyfikowanymi egzaminami dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę- z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany będzie dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży, dla którego organem prowadzącym jest Miasto Łomży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Kurs kelnerski Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia usługi edukacyjnej: Miejsce przeprowadzenia kursów: wskazane przez Wykonawcę według harmonogramu kursu ustalonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez kierownictwo projektu. Celem realizowanego kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do uzyskania przez uczniów dodatkowych uprawnień jak również nabycie przez nich odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, a także podniesienie zdolności do samo zatrudnienia i zwiększania szans na rynku pracy. Zadania Wykonawcy odnośnie Przeprowadzenia kursu kelnerskiego Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowującego do profesjonalnego wykonywania zawodu kelnera zakończonego egzaminem z certyfikatem dla 10 uczniów technikum hotelarskiego uczestniczących w projekcie realizowanym przez Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących w Łomży: 1. Wykonawca zrealizuje przedmiotowy kurs w terminie lipiec - listopad 2012. 2. Wymagana minimalna liczba godzin kursu na jednego uczestnika to 30 godzin (przy czym godzina zajęć teoretycznych i praktycznych liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas trwania kursu zawodowego nie powinien być krótszy niż 30 godzin i obejmować część teoretyczną i praktyczną. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 - 18:00, w czasie trwania roku szkolnego oraz w soboty w godz. 8:00 - 15:00. Natomiast w czasie, gdy uczniowie nie będą mieli zajęć edukacyjnych w terminie od poniedziałku do soboty w godz. 8:00 - 18:00, z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć w ciągu jednego dnia nie przekroczy ośmiu. 3. Miejsce kursu: wskazane przez Wykonawcę -Wykonawca w swojej ofercie uwzględnić musi koszt zakwaterowania i wyżywienia dla grupy 10 osobowej wraz z opiekunem, gdy miejsce szkolenia znajduje się poza miastem Łomża. 4. Do przeprowadzenia kursu Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego wyposażenia, umożliwiając uczestnikom swobodne wykonywanie zajęć praktycznych w szczególności: pomocnik kelnerski -szafka wózek kelnerski do serwisu angielskiego. Bielizna stołowa -molton, -obrus biały, -serweta stołowa, -serwetka płócienna, -zastawa stołowa szklana -goblet, -kieliszki do wina białego i czerwonego do szampana, wódki, brandy (snifter), likieru, -karafka do wina, -dzbanek do wody, -zastawa stołowa metalowa -sztućce duże, -noże do masła, -sztućce małe -łyżeczka do herbaty, widelczyk do deserów -łyżeczka do espresso) -sztućce specjalistyczne (widelec i nóż do steków, widelec i nóż do ryby, widelec i szczypce do homara, widelec i nóż do ostryg, widelec i szczypce do ślimaków, -sztućce serwisowe (widelec i łyżka półmiskowa, łyżka wazowa) -sztućce do tranżerowania, -cooler duży, -cooler mały, -szczypce do lodu, -podgrzewacz do talerzy, -kociołek do gulaszu, -taca na ślimaki, zastawa stołowa porcelanowa -talerze płaskie o w cm: 18-21, 22-26, 30-33, -bulionówki poj.: 250ml z podstawkami, -waza do zupy z pokrywką poj. 1,5l, -półmisek owalny 40x30cm, -filiżanki do herbaty 200ml z podstawkami, -filiżanki do kawy 200ml z podstawkami, -filiżanki do espresso 50ml z podstawkami, -dzbanek do herbaty, -dzbanek do śmietanki, -cukiernica z pokrywką, taca antypoślizgowa, -świecznik, -flakon do kwiatów, -trybuszon, -menaż podstawowy, -menaż pełny, -koszyk do pieczywa, -podstawa pod cooler. 5. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku - kelnera. 6. Program kursu powinien zawierać następujące zagadnienia: - profesja kelnera, osobiste wyposażenie kelnera, predyspozycje do pracy w różnego typu lokalach gastronomicznych, systemy pracy i obsługi kelnerskiej, organizacja i techniki pracy kelnera, wyposażenie sali restauracyjnej i wyposażenie techniczne restauracji, przygotowanie sali na przyjęcie gości, prezentacja elementów zastawy stołowej i szkła oraz platerów, przyjmowanie rezerwacji i powitanie gości w restauracji, technika obsługi gości przy stoliku, zasady serwowania dań w lokalach gastronomicznych, technika podawania napojów alkoholowych, noszenie naczyń, szkła i tac , sprzątania ze stołu po posiłkach, style obsługi, zasady organizacji i obsługa przyjęć okolicznościowych i ich obsługa, psychologia sprzedaży- obsługi przy stole 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki kursu zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, w trakcie jego trwania. 8. Kurs zakończy się oceną nabytych umiejętności w formie egzaminu z certyfikatem. 9. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić wszystkim uczestnikom kursu: program i harmonogram, materiały dydaktyczne, które muszą posiadać logotypy POKL i Zamawiającego. Każdy uczestnik kursu otrzyma na własność materiały wspomagającą tematykę kursu w formie drukowanej. b) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji kursu i przekazanie jej po zakończeniu kursu Zamawiającemu. Dokumentacja oprócz list obecności i dziennika zajęć zawierać powinna dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu utrwaloną na nośniku elektronicznym i przekazana Zamawiającemu. Końcowa dokumentacja zawierać ma potwierdzenie przeprowadzenia egzaminu dla 10 uczniów - uczestników kursu wraz ze sporządzeniem protokołu z egzaminu i przekazaniem oryginałów zamawiającemu wraz z wydaniem certyfikatów potwierdzających nabycie uprawnień uczestnikom kursu w języku polskim i angielskim. Przeprowadzenie w razie konieczności egzaminu poprawkowego. 11. Wykonawca zadania ponosi koszt egzaminu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty, wymienione w Rozdziale VI SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana terminów realizacji umowy - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z przyczyn losowych b) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs.zsmio.pl/lepszapraca/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

SWIZ kelner

Załącznik nr 1 do SIWZ formularz oferty

Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych usług

Załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz bazy sprzętowej wykonawcy

Załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz kadry do zajęć

Załącznik nr 6 do SIWZ - program szkolenia

Załącznik nr 7 do SIWZ -wzór umów


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.efs.zsmio.pl/lepszapraca/


Łomża: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę
Numer ogłoszenia: 180036 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2186239, faks 0-86 2186239.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych zakończonych certyfikowanymi egzaminami dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę- z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany będzie dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży, dla którego organem prowadzącym jest Miasto Łomża. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części. Każda z części będzie oceniana odrębnie: Część nr 1 - Kurs barmański Część nr 2 - Kurs kelnerski Część nr 3 - Kurs na operatora wózka jezdniowego (widłowego) z napędem silnikowym i wymianą butli propan-butan Część nr 4 - Kurs umożliwiający otrzymanie uprawnień do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV w SEP Miejsce przeprowadzenia kursów: Zajęcia dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 W Łomży mogą być zorganizowane w budynku ZSMiO Nr 5 w Łomży przy ul. Przykoszarowej 22, bądź w innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę według harmonogramu kursu ustalonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez kierownictwo projektu. Celem wszystkich realizowanych kursów jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do uzyskania przez uczniów dodatkowych uprawnień jak również nabycie przez nich odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, a także podniesienie zdolności do samo zatrudnienia i zwiększania szans na rynku pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowy program kursu proponowany przez Wykonawcę program edukacyjny do poszczególnych części zamówienia, której oferta dotyczy ujętych w SIWZ w rozdziale III, który musi zawierać następujące elementy: - Cel zajęć; - Szczegółowa tematyka zajęć rozpisana na jednostki lekcyjne; -Materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu; - Rezultaty jakie mają być osiągnięte po zakończeniu kursu. Brak programu do kursu skutkować będzie odrzuceniem oferty. (załącznik nr 6 do siwz). Oświadczenie wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do niniejszego SIWZ (załącznik nr 7). Dla poszczególnych części oferty Wykonawca powinien załączyć: a) Dla części nr 1 - Przeprowadzenie szkolenia barmańskiego: Wykonawca do oferty dołączyć ma w ramach weryfikacji wysokiego poziomu oferowanych szkoleń dyplomy Wykładowcy, który będzie realizował szkolenie osiągnięcia w minimum 3 konkursach barmańskich w kraju lub za granicą pozycji medalowych. b) Dla części nr 2 - Przeprowadzenie szkolenia kelnerskiego: Wykonawca do oferty dołączyć ma w ramach weryfikacji wysokiego poziomu oferowanych szkoleń dyplomy Wykładowcy, który będzie realizował szkolenie osiągnięcia w minimum 3 konkursach kelnerskich w kraju lub za granicą pozycji medalowych. c) Dla części nr 3 - Przeprowadzenie szkolenia na kierowcę wózka jezdniowego (widłowego) z napędem silnikowym: c.1) Dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę zatwierdzonego programu szkolenia w zakresie wózków jezdniowych. Dokument wydany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach (ze wskazaniem numeru pod jakim został zarejestrowany dany program), a od 1 stycznia 2011 roku wydany przez Urząd Dozoru Technicznego c.2) Aktualne zezwolenie na użytkowanie wskazanych w ofercie wykonawców wózków jezdniowych, wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 lipca 2002r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. Nr 120 poz. 1021). c.3) Oświadczenie wykonawcy o zagwarantowaniu przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Łomża w Zespole Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 ul. Przykoszarowa 22(załącznik nr 8). d) Dla części nr 4 - Przeprowadzenie szkolenia elektrycznego umożliwiającego otrzymanie uprawnień do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV w stowarzyszeniu SEP: d.1) Akt powołania Członków komisji egzaminacyjnej utworzonej przez Wykonawcę nadająca uprawnienia SEP dla uczestników szkolenia wydany przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie tematyki szkolenia - poświadczone za zgodność z oryginałem. d.2) Oświadczenie wykonawcy o zagwarantowaniu przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Łomża w Zespole Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 ul. Przykoszarowa 22 (załącznik nr 8)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana terminów realizacji umowy - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z przyczyn losowych b) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs.zsmio.pl/lepszapraca/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs barmański.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kelnerski.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs na operatora wózka jezdniowego (widłowego) z napędem silnikowym i wymianą butli propan-butan.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs umożliwiający otrzymanie uprawnień do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV w SEP.

Załączniki: 

SWIZ barman kelner wózki

Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty

Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych usług

Załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz bazy sprzętowej wykonawcy

Załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz kadry do zajęć

Załącznik nr 6 do SIWZ - program szkolenia

Załącznik nr 7 do SIWZ -oświadczenie o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy

Załącznik nr 8 do SIWZ -oświadczenie o miejscu szkolenia

Załącznik nr 9 do SIWZ - oświadczenie o kondycji finansowej

Załącznik nr 10 do SIWZ -wzór umów


Zapytanie o kwatery

Zapytanie ofertowe na oprogramowanie do mini robotów edukacyjnych z serii LEGO education

Zaproszenie do składania ofert na mini roboty  edukacyjne LEGO

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów do prac blacharsko- lakierniczych

Zapytanie ofertowe na dostawę części do KJS

Zapytanie ofertowe na dostawę części zamiennych

Zapytanie o dostawę akcesoriów gastronomicznych

Zapytanie ofertowe na elementy konstrukcyjne dla modeli RC

Zaproszenie do składania ofert na oprogramowanie CNC

Zapytanie ofertowe na podręczniki do CNC i hotelarzy

Zapytanie ofertowe na program do CNC

Zapytanie na materiały i elementy elektroniczne

Zapytanie ofertowe na podręczniki z matematyki

Zapytanie ofertowe na dostawę cateringu

Zapytanie o dostawę ubrań roboczych

Zapytanie na dostawę artykułów spożywczych

Zapytanie ofertowe na podręczniki z języka angielskiego

Zapytanie ofertowe na usługi transportowe

Zapytanie o wynajem kwater

Zapytanie ofertowe na materiały biurowe

Zapytanie ofertowe na zestaw CCNA Discovery & CCNA Exploration Premium Pod - CISCO 2911

Zapytanie o dostawę sprzętu elektrycznego

Zapytanie o cenę na szafę krosownicą i jej wyposażenie

Zapytanie o cenę na sprzęt komputerowy

Zapytanie o cenę  na materiały z nadrukiem do reklamy i promocji projektu

Zapytanie o cenę na urządzenia multimedialne

Ogłoszenie naboru na obsługę prawną do projektu – Szczegóły

Ogłoszenie naboru na pedagoga w czasie rekrutacji beneficjentów do projektu – Szczegóły

 


Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 349973-2011 z dnia 2011-12-30 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Łomża
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej z elementami kształcenia ogólnego dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach...
Termin składania ofert: 2012-01-09


Numer ogłoszenia: 3620 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 349973 - 2011 data 30.12.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2186239, fax. 0-86 2186239.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:


Łomża: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę

Numer ogłoszenia: 349973 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2186239, faks 0-86 2186239.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej z elementami kształcenia ogólnego dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży w ramach projektu -Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę- z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt realizowany będzie dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży, których organem prowadzącym jest Miasto Łomża. Planowana liczba uczniów uczestniczących w projekcie - 101 osób. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: Część nr 1 - Szkolenie CISCO Część nr 2 - Szkolenia z języka angielskiego przygotowujące do zdania egzaminu CISCO Część nr 3 - Szkolenie przygotowujące do zdania egzaminu z certyfikatem ECDL CORE z elementami tworzenia stron internetowych Część nr 4 - Zajęcia przygotowujące uczniów do zdania egzaminu z języka angielskiego - certyfikatu TELC B1 dla restauratorów i hotelarzy Część nr 5 - Szkolenie praktyczne savoir-vivre w obsłudze gościa hotelowego Część nr 6 - Szkolenie praktyczne z zakresu budowy i programowania nowoczesnych instalacji elektrycznych Część nr 7 - Szkolenie praktyczne z zakresu komputerowego projektowania instalacji elektrycznych Część nr 8 - Szkolenie praktyczne z zakresu systemów sygnalizacji napadu i monitoringu Część nr 9 - Szkolenie praktyczne z projektowania, budowy i uruchamiania układów elektronicznych Część nr 10 - Szkolenie praktyczne z zasad działania, budowy i uruchamiania układów mikroprocesorowych Część nr 11 - Zajęcia z montażu i uruchomienia mini robotów Część nr 12 - Szkolenie praktyczne z projektowania i konstrukcji modeli latających Część nr 13 - Szkolenie komputerowe z projektowania części i maszyn z wykorzystanie oprogramowania Solid Edge Część nr 14 - Szkolenie praktyczne z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC Część nr 15 - Szkolenie praktyczne z elementem wykonawczym z tuningu samochodowego Część nr 16 - Szkolenie z kształcenia kluczowych kompetencji matematycznych dla maturzystów Część nr 17 - Szkolenie z kształcenia kluczowych kompetencji z języka angielskiego z certyfikatem TELC Część nr 18 - Kształcenie umiejętności z przedsiębiorczości przy pomocy gier edukacyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.12.00-7, 80.53.31.00-0, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Proponowany przez Wykonawcę program edukacyjny do części, której oferta dotyczy ujętych w SIWZ w rozdziale III, który musi zawierać następujące elementy: - Cel zajęć; - Szczegółowa tematyka zajęć rozpisana na jednostki lekcyjne; -Materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkoleń; - Rezultaty zajęć jakie mają być osiągnięte po zakończeniu szkoleń. Brak programu do zajęć szkoleniowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 (Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 (Pzp) - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania powyższych prac - załącznik 3 do niniejszej SIWZ (do każdej części oddzielnie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: - zmiana terminów realizacji umowy - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z przyczyn losowych, - gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs.zsmio.pl/lepszapraca/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie CISCO.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenia z języka angielskiego przygotowujące do zdania egzaminu CISCO.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie przygotowujące do zdania egzaminu z certyfikatem ECDL CORE z elementami tworzenia stron internetowych.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia przygotowujące uczniów do zdania egzaminu z języka angielskiego - certyfikatu TELC B1 dla restauratorów i hotelarzy.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie praktyczne savoir-vivre w obsłudze gościa hotelowego.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie praktyczne z zakresu budowy i programowania nowoczesnych instalacji elektrycznych.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie praktyczne z zakresu komputerowego projektowania instalacji elektrycznych.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie praktyczne z zakresu systemów sygnalizacji napadu i monitoringu.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie praktyczne z projektowania, budowy i uruchamiania układów elektronicznych.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie praktyczne z zasad działania, budowy i uruchamiania układów mikroprocesorowych.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia z montażu i uruchomienia mini robotów.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szkolenie praktyczne z projektowania i konstrukcji modeli latających.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Szkolenie komputerowe z projektowania części i maszyn z wykorzystanie oprogramowania Solid Edge.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szkolenie praktyczne z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szkolenie praktyczne z elementem wykonawczym z tuningu samochodowego.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szkolenie z kształcenia kluczowych kompetencji matematycznych dla maturzystów.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szkolenie z kształcenia kluczowych kompetencji z języka angielskiego z certyfikatem TELC.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kształcenie umiejętności z przedsiębiorczości przy pomocy gier edukacyjnych.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dla przetargu nieograniczonego

Załącznik nr 1  do SIWZ

Załącznik nr 2  do SIWZ

Załącznik nr 3  do SIWZ

Załącznik nr 4  do SIWZ

 


Łomża: Pełnienie funkcji kierownictwa projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach - Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 406630 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2186239, faks 0-86 2186239.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownictwa projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach - Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta kierownika projektu, koordynatora dydaktycznego, koordynatora do spraw projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: Część nr 1 -Pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; Część nr 2 - Pełnienie funkcji asystenta kierownika pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; Część nr 3 - Pełnienie funkcji koordynatora dydaktycznego projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; Część nr 4 - Pełnienie funkcji koordynatora do spraw zakupów projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: - zmiana terminów realizacji umowy - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z przyczyn losowych, - gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs.zsmio.pl/lepszapraca/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 w Łomży ul. Przykoszarowa 22, 18-400 Łomża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji kierownika projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta kierownika pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora dydaktycznego projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora do spraw zakupów projektu pt. Nowe umiejętności szansą na lepszą pracę w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na kadrę do projektu


Załącznik nr 1- oferta


Załącznik nr 2- oświadczenia


Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług


Załącznik nr 4- potencjał kadrowy


Załącznik nr 5- wzór umowy - kierownik


Załącznik nr 6- wzór umowy - asystent kierownika


Załącznik nr 7- wzór umowy - koordynator dydaktyczny


Załącznik nr 8- wzór umowy- koordynator ds. zakupów